2015. augusztus 23., vasárnap

Kritika





Sziasztok Drágák,

Nem, nem résszel jövök, sajnálom. Egy kis szünetet tartunk, LovedYouFirst nyaral én pedig élvezem a nyár utolsó napjait. Egyszóval, bocsánat a kimaradásért és a legközelebbi rész Liam szülinapján, 29.-én lesz fenn. 
Most nem is ezért írok... Mint tudjátok van egy verseny amire jelentkeztünk, és hála nektek(!), a Legjobb Író kategóriában MÁSODIKAK lettünk *tapstapstaps*. Imádunk titeket, tényleg!!!<3
Díjként egy kritikát kértünk, amit meg is kaptunk... Arra szeretnénk kérni titeket, hogy ha van kedvetek és időtök, olvassátok el és mondjátok el a véleményeteket. Kíváncsiak vagyunk, hogy ti hogy gondoljátok. Teljesen őszintén, akár pár szóval is elég ha visszajeleztek... Sokat jelentene nekünk!:) 
Még egyszer: imádunk titeket és élvezzétek a nyarat, már nincs sok belőle!:) <3


~Summer1D

6 megjegyzés:

  1. Szerintem őszinte, pártatlan és legfőkébb #nooffense. LMAO.

    VálaszTörlés
  2. Jo remelem tudjatok fele az egesz lehuzasnak nem igaz ennel higyjetek el nekem sokkal jobb a blogotok mint o bemutatja. Lehet nem valami termeszetfeletti extrakulonleges blog , lehet hogy nincs kulon egy meg sosemhallott alapsztoritok de elvezheto, erdekes, szepen megfogalmazott, directionerek szamara tokeletes blogot irtok. Remelem tisztaban vagytok ezzel .
    Ui.: nekem is fajt annyira kifikazta a blogot, szerintem ezzel foglalkozik egesz nap hogy a "kritika" szo alatt kiszorakozza magat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, valahogy le kell vezetni a személyes frusztrációkat:D. Mindenesetre örülünk, hogy te másképp látod a dolgokat:) Puszi, ölelés!:)xx

      Törlés
  3. Ó hogy az a... :D Törlődött az előző (hozzászólás ?)om... Nem baj megpróbálom még egyszer leírni... Tehát:
    Csak szerintem volt több a kritikában bántó jellegű megjegyzés, mint építő? Végül is ő a kritikus ő tudja... :D
    Amúgy meg attól még h nem Directioner miért kell kifikázni pl. Harryt?
    Na mindegy, nekem tetszik a sztori bárki bármit mond...
    Csak így tovább ^^
    Puszi xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igazad van! Oké, hogy nem szereti az 1Dt de ez elméletileg egy kritika kellett volna legyen, de a blogunkról és nem az 1Dről...de mindegy:D köszi, hogy elolvastad és örülünk, hogy ezt gondolod:)<3:*

      Törlés