2015. május 12., kedd

III. Díj




Sziasztok,
Megjöttünk a már ígért díjjal, amit végre sikerült befejezni...:D Köszönjük szépen mindenkinek, aki olvassa és kommentel, minden szavatok jól esik!!❤ 
Akkor a díj:

Köszönjük szépen a díjat Ashlee M.-nek!❤❤
Szabályok:
-Köszönd meg a díjat!
-Írj magadról 10 dolgot!
-Válaszolj 10 kérdésre!
-Tegyél fel 10 kérdést!
-Küldd tovább!

Summer1D
LovedYouFirst

10 dolog rólunk:

-Szeretem a pizzát,
-Megyek a bécsi 1D koncerte<3,
-Naggggggyon várom a nyarat,
-Imádom az eső illatot,
-Ki akarom próbálni az elefánton utazást,
-Ölbe szeretnék venni egy bébi pandát,
-Nincs öcsém se nővérem,
-Imádok nevetni,
-Imádom a barátaimat<3
-Nem tudok felsorolni magamról 10 dolgot:D

-Utálom Naughty Boy-t
-Rengeteg dolog idegesít
-Jó vagyok matekból
-Még sose tört el semmim, csak elrepedt egyszer
-Jan.1.-jén van a szülinapom
-Hullámos hajam van
-Szinte mindig késésben vagyok a suliból:D (imádok aludni)
-Van egy olasz levelezőtársam (menő mi? XD)
-Barna szemem van, de kéket akarok
-Tagja vagyok a maroon 5-nak (Bár ezt nem sokan tudják rólam:D mindenki csak Adam Levine-t látja)





Válaszok a kérdésekre:
-Van kedvenc előadód/együttesed? Ha igen, ki?
One Direction!! Mondjuk szerintem ez egyértelmű:DD
One Direction... De valószínüleg nem meglepő;)

-Tengerparton vagy a hegyekben élnél szívesebben?
Tengerparton. Mindig is szerettem volna ott élni, és szerintem a tengerpart vagy bármi közül is a tengerpartot választanám.
Tengerparton. Imádom a vizet, a meleget és a napsütést. Bár a hegyekben sem lehet rossz, de azt majd talán valamikor máskor... 

-Melyik a kedvenc országod? 
Nehéz kérdés, mert mindig változik... Most talán Olaszország, és nagyon izgatott vagyok, amiért végre eljutok oda a nyáron:))
Angliaaaaaa! I.M.Á.D.O.M. Egyszerűen fantasztikus! Ugyan nem valami meleg ország, de Londonért még a jó meleg napsütésről is lemondanék.

-Hogyan találtál rá a bloggerre? 
Egy Louis-ról szóló fanfictont olvastam először, aztán a barátnőm mutatta meg a régi blogját,  és később egyre több fanfictionre találtam rá, még végül úgy döntöttünk, hogy mi is elkezdünk egyet.
Meglepő módon egy 1D-s fanfictiont kezdtem el olvasni egy barátnőm ajánlására és sok blog után megkérdeztem magamtól, hogy "Miért ne próbálnád ki te is?"

-Milyen típusú blogokat/könyveket olvasol?
Könyvekből szeretem a krimiket, és a kalandregényeket. Blogokból főleg fanfictiont.
Blogokból szinte csak 1D-s fanfictiont, de ha jó a sztori, akkor másba is szívesen bele kezdek. Könyvekből pedig inkább olyat amin tudok nevetni. Szeretem a love-sztorikat is, de csak egy bizonyos határig, utána már rosszul vagyok a sok nyáladzástól.

-Miből merítesz inspirációt a blogoláshoz?
Mostanában eléggé híján vagyok az inspirációnak, de csak az íráshoz, hanem bármihez. Szóval mondjuk inkább úgy, hogy valamivel le kell vezessem a sok depit.
Huhh... Hát az biztos, hogy a velem megtörtént dolgok is sok ötletet adnak, de inkább csak hagyom elkalandozni a képzelő erőmet. Általában egész jó dolgok szoktak kisülni belőle:D

-Mi a kedvenc filmed?
 Nagyon sok van...  Nem rég láttam a Fak jú tanár úr-t, szóval most ő a legújabb kedvenc.
Szerintem nincsen konkrét kedvencem... Oda meg vissza vagyok a jó vígjátékoktól, szeretem ha leülök filmezni és nevethetek egy jót. Az sem számít ha nagyon sablonos a sztori, a lényeg, hogy jó poénok legyenek benne...

-Mit tartasz a legromantikusabb dolognak?
Nem tudom. Sok minden van, ami abban a pillanatban, mikor történik, annak tűnik, de utólag minden csak bullshit.
Hááát... nincs nagyon tapasztalatom bennük, de szerintem inkább a személy számít, nem a hely vagy a cselekedet. De persze azok is biztos nagyon fontosak... de erre a kérdésre majd vissza térek, ha majd tudok egy konkrét választ:D

-Hol és hogyan képzeled el a leánykérésedet? 
Nem igazán gondolkodtam még ezen, és sokszor úgy vagyok vele, hogy úgyse lesz, de ha mégis akkor valami nem túl nagy, de különleges meglepetést szeretnék.
Én sem gondolkodtam még ezen. Vagyis biztosan fantáziálgattam már róla, de most konkrétan egy ötlet sem ugrik be. Amilyen lesz, olyan lesz, és ellentétben LovedYouFirst-el én tudom, hogy egyszer úgyis lesz. Álmodozni nem tilos, legalább ott minden szép;)<3

-Van példaképed? Ha van, akkor miért ő?
Sok embernek irigylem bizonyos tulajdonságait, de nem akarok teljesen olyan lenni, mint ő. Talán Eleanor Caldert mondanám, de nem 100%-osan.
Nincs konkrét személyem. Ha valaki csinál valamit ami követendő, akkor igyekszem én is megfogadni és hasonlóan cselekedni. De nincs konkrét személy. Mert mindenki hibázhat, úgyhogy akkor elég ha csak a jó dolgokat gyűjtöm össze, azoktól akikben látok fantáziát:D



Kérdéseink:
1. Melyik a kedvenc Disney (mese) filmed?
2. Volt már valaha olyan pillanat, amikor azt kívántad bárcsak elnyelne a föld? Mi történt?
3. Szerinted létezik Happy End?
4. Ha választhatnál melyik Disney hercegnő lennél? Ne feltétlenül a külsőre gondolj...
5. Ha te lehetnél a következő szuperhős, milyen szuper erőt választanál magadnak?
6. Mit választanál: szépséget vagy tehetséget?
7. Láttad a szürke ötven árnyalatát?:DD
8. Mi a kedvenc szem- és hajszíned?
9. Van olyan dolog, amit nagyon szeretnél, de olyan cikinek tartod, hogy nem mondtad el senkinek?
10. Mit választanál: egy hónap internet nélkül, vagy egy hónap csoki nélkül?


8 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Köszönöm a díjat, amint időm engedi kiteszem!♥
    Noella xx

    VálaszTörlés
  2. Hello :)
    Bakker most olyat mondok amit nem fogtok elhinni... Régen úgy voltam a One Directionnal h 5 szépfiú akit csomó hisztis csaj (bocsi :) )istenít....de mostmár, komolyan mondom tökre megszerettem őket...:)
    Igaz nem rég kezdtem el olvasni ezt a blogot,( most értem a végére) és komolyan mondom, LE VAGYOK NYŰGÖZVE... :)
    Imádom ahogy írtok... Csomószor bőgtem rajta... :) És amúgy a Louisos két részt is imádtam!!! Nagyon gratulálok nektek az eddigi munkához, és már csak egy kérdésem lenne... MIKOR JÖN A KÖVI RÉSZ? :)
    Addig is puszi ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon örülünk h tetszik:D annak pedig különösen, hogy közünk van ahhoz hogy megszeretted a 1Dt. Tényleg, ennel nagyobb dicséretet nehezen írhattál volna<3 egyszóval tényleg nagyon köszönjük... A résszel igyekszünk, inkább nem mondok semmi biztosat, nehogy aztán mégse sikerüljön addigra hozni...:)

      Törlés
  3. Sziasztok mar kommenteltem amibe az altalanos tetszesemet irtam le igy most csak azt emlitenem meg hogy nagyon jo valasztas volt Chrissy C. foszereplonek . Imadom ot tulajdonkeppen ezert kezdtem olvasni a blogot es nem bantam meg ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kszi, örülünk hogy nem csak szerintünk tökéletes a szerepre:) és azzal hogy csak emiatt kezdted el olvasni, meg büszkébbek vagyunk a döntésünkre:D

      Törlés
    2. Hát nem csak emiatt tulajdonkeppen igy figyeltem fel a blogra ,mihelyt beleolvastam egybol megtetszett <3

      Törlés