2014. szeptember 10., szerda

II. Díj


Sziasztok!
Nagyon szépen köszönjük a második díjunkat Eleanornak, el sem hiszitek mennyire sokat jelent ez nekünk. Egyikünk sem gondolta volna, hogy már most, a tizenvalahányadik fejezetnél megkapjuk a második díjat. Hihetetlen, hogy valakinek tényleg tetszik a történetünk!  Egyszóval nagyon köszönjük!!
Sajnos nem volt időnk korábban kitenni, de jobb később mint soha...:) Igyekeztünk minnél több feltételt teljesíteni, de így sem sikerült teljesen...


                                                   


Szabályok:
-Írd ki kitől van
-Írj 10 dolgot magadról
-Válaszolj 10 kérdésre
-Tegyél fel 10 kérdést
-Küld tovább 10 embernek
-Iratkozz fel a küldő blogjára


LovedYouFirst
Summer1D
10 dolog magunkról:

-Túléltem az első napot jeeeeee... :D
-Imádom a mogyorókrémet.(Főleg azt a dupla fajtát, ami barna fehér csíkos, Duo Twist)
-Éppen egy Little Mix számot hallgatok.
-Utálok korán kelni (ki szeret???).
-Van, hogy angolul gondolkodom. Mondjuk ilyenkor még én is megijedek saját magamtól :D
-Idén kezdtem a második idegen nyelvemet tanulni, olaszt. Buon giorno :DDD
-Sokszor elhatároztam már, hogy naplót írok, de egyszerűen nem megy egy hétnél tovább. Pedig jó lenne utólag visszaolvasni...:/
-Imáááááádok írni, imádom ezt a sztorit ééééééés imádom a barátnőmet, akinek a fejéből kipattant az alapötlet.<333333333333
-Néha nagyon idegesítő tudok lenni.
-Az van a pólómra írva, hogy yes, alatta pedig áthúzva, hogy maybe no :D (najó, már nem tudtam mit írni)

- Imádom a sajtot,
- 3-4 éves korom körül volt egy műtétem,
- Nem tudok gördeszkázni... Nagyon meg akartam tanulni, de amivel maradtam belőle az nem tudás volt,  hanem sok sok sok lila folt.
- Imádok nevetni,
- Tele van a szobám 1D poszterekkel,
- Nem szeretem ha megmondják mit csináljak,
- Nem akartam iskolába menni, szerettem a nyarat ;P
- Az emberek többsége kedvesnek tart, amíg meg nem ismer... utána rájönnek hogy van egy másik oldalam  is ami néha előbújik és akkor mindenki kihal körülöttem:)
- Szeretek utazni,
- London a kedvenc városom...


Válaszaink:

Hogyan képzeled el magad 10 év múlva?

Remélem szép leszek, és szeretnivaló, most is igyekszem mind a kettővel. És azt is remélem, hogy lesz mellettem valaki, akit igazán szeretek. Karriert nem képzelek még, valószínűleg egyetemre vagy fősulira fogok járni...
   
  Nincs sok ötletem... Mindenki ezt kérdezgeti, de nem tudom még.. pedig itt lenne az idő hogy eldöntsem.
- Van valami komolyabb terved is az írással vagy csak hobbi?

Hát tervem az van. Sokat álmodoztam arról, hogy bestseller író leszek, hiszen nem csak blogot írok, hanem sok sok kissebb szösszenetet, meg egy könyvet. De majd meglátjuk, mi lesz belőle...

  Csak hobbi... Szeretem az 1D-t és sok ötletem volt, amit úgy döntöttem nem tartok magamban. De nincs komoly tervem vele.
- Jártál már külföldön?
Igen, Erdélyben :D Meg Szlovákiába is átruccantunk egy fél napra idén nyáron, de máshol még nem voltam.

Igen, szinte egész Európát bejártam már, de másik kontinensen nem voltam még.. De el szeretnék menni:)
- Van kedvenc blogod? ( Ha igen, melyik/mik? )
Igazából amit rendszeresen olvasok az mind a kedvemcem. :)

 Van... Sok 1D-s.
- Kedvenc sorozatod?
Pretty Little Liars :) A barátnőm ajánlotta, szóval neki is az lesz.

Egyértelműen a PLL... Pretty Little Liars! Ezen kívűl még szeretem az Így Jártam Anyátokkalt is:)
- Érdekel mit gondolnak rólad mások?

Szerintem egy bizonyos szinten mindenkit érdekel. El tudjuk játszani, hogy nem érdekel, de legbelül mégis fáj, ha megkapod, hogy csúnya vagy, hülye vagy, megbízhatatlan....stb. Nekem megvannak azok, akiknek tényleg adok a véleményükre, és a többieken rendszerint csak röhögök, vagy visszaszólok, de legbelül azért mégis megjegyzem, amit mondtak.

Attól függ... általában nem, nem érdekel mennyire gondolnak hülyének, vagy hogy mennyire utálnak, de csak ha valaki van velem.. Amikor egyedül vagyok akkor mindig próbálok megfelelni... Baráttokkal vagyok önmagam.
- Kik tudnak arról, hogy blogolsz?
A családban csak az öcsém tudja, de őt nem nagyon érdekli. Aztán az osztályból a 10 lány. Ezen kívül meg a barátom.

Először LovedYouFirst tudta meg, majd a legjobb barátnőm, végül az osztályomba járó lányok (10-en vagyunk) egy félreértés miatt. Rajtuk kívül még a húgom és a bátyám, de ők nem tudják mit írok, csak azt hogy valamit:)
- Melyik csatornát szoktad a leggyakrabban nézni?
Mostanában nagyon ritkán TV-zek (inkább net :D), de ha nagyon ritkán bekapcsolom, akkor főleg RTL, meg TV2 szóval ezek az alapcsatornák. Esetleg Film+ vagy LifeNetwork, amit még néha megnézek.

Bármennyire is ciki, nagy DisneyChanel fan vagyok.. De szeretem a ComedyCentralt is, és a Carlo cukrászdája miatt a TLC-t is.
- Mit gondolsz az Ice Bucket Challenge -ről?
Nem akarok semmi rosszat mondani, de szerintem hülyeség. Az adományozás persze jó ötlet, de a vízzel leöntés csak pazarlás. Az emberek meg elfelejtik, hogy miért is indult ez az egész, és csak szórakozásból döntik magukra a vizet.

Huhh... Maga az alapötlet, szerintem nagyon jó. Mármint az, hogy adományokat gyűjtenek az ALS-ben szenvedőknek... Viszont az, ami magyarországon meg még kitudja hol van, az egy nagy hülyeség. Csak leöntik magukat jéghideg vízzel, és feltöltik a közösségi oldalakra, azonban nem adományoznak. A másik hátulütője, pedig az hogy csomó vizet pazarolnak, míg Afrikában szomjaznak... Szóval viszonylag semleges vagyok.
- Kinek adományoznál?
Ha nagyon gazdag lennék, akkor mindennek és mindenkinek. A hátrányos helyzetű gyerekeknek mindenképp, súlyos betegségben szenvedőknek. Így is sokszor van, hogy eldöntöm, hogy küldök egy alapítványnak, de aztán úgy döntök, hogy inkább nem, mert ki tudja, hogy a pénz egésze hozzájuk kerül e. 

Az árváknak mindenképpen, meg Afrikába is.. Meg minden gyereknek aki valamilyen súlyos betegségben szenved.


10 kérdésünk:

- Mi volt előbb, a tyúk vagy a tojás?
- Ha lehetne egy kivánságod, mit kivánnál?(A "legyen még kívánságom "nem ér!!)
- Volt/van valamilyen tárgyad amivel alszol (plüss, kispárna, pléd...stb.)?
- Érezted már hogy egyedül vagy? Úgy igazán egyedül...
- Melyik az a város, ahová mindenképp el szeretnél jutni?
-Van valaki aki segít a blogolásban, ötleteket ad....?
-Ha átfestenéd a hajad, milyen színű lenne?
-Szoktál sminkelni?
-Melyik nassi a kedvenced?
- Melyik az a legfontosabb ok, amiért Directioner lettél/ miért szereted a One Directiont?


Emberek akiknek küldjük:
Queen B.

1 megjegyzés: