2014. július 18., péntek

I. DÍJ


Sziasztok,
Mint olvashattátok, a 4. fejezetünkhöz kaptunk egy díjat! Eszméletlenül örültünk, hisz ennyire az elején tényleg nem számítottunk rá... Azonban ezt a részét már elmondtuk a múltkor... NAGYON szépen köszönjük Croation Sunshine-nak a díjat, amit a blogján jelenített meg.
Mivel, mi ketten írjuk a blogot, kicsit hosszabb lesz mint általában.
Egyszóval, nagyon hálásak vagyunk, és íme itt a díj....



                                    


A szabályok egyszerűek:
  • 11 dolog magadról
  • válaszolj a jelölő által írt kérdésekre
  • írj 11 kérdést
  • jelölj 11, vagy 5 blogot, aminek szánod

Summer1D
LovedYouFirst


11 dolog magunkról:

-Röplabdázom,
-A kedvenc szinészem/szinésznőm: Adam Sandler és Jennifer Aniston,
-Van egy bátyám és egy húgom,
-Kedvenc állatom a kutya,
-Volt egy kutyánk, de beteg lett... Most nincs háziállatom,
-5.-osztályos korom óta járok gimnáziumba,
-Szeptembertől leszek igazi gimnazista,
-Imádom a vígjátékokat,
-Büszke Directioner, Mixer és 5SOS fan vagyok,
-Barna hajam van,
-Senki sem tudja milyen színű a szemem... Megkaptam már, hogy kék, zöld, sárga(?), sőt még azt is hogy       kígyómintás( ami nem tudom mit jelent...)
(+1: az osztálytársammal és egyben a barátnőmmel közösen írom a blogot)

-14 éves vagyok.
-Van két tesóm, egy öcsém aki 12, és egy nővérem, aki 16.
-Szeretek angolul beszélni (ez nem azt jelenti, hogy tudok is :D), jövőre nyelvi előkészítő évfolyamra megyek, ami azt jelenti, hogy egy héten (asszem) 18 angolunk lesz.
-Van egy cicám :3
-Hosszú, hullámos, barna hajam van
-Imádom a rikító színes zoknikat :D (Van Coca Cola mintás is színes csillagokkal:D).
-Kedvenc énekeseim Ariana Grande és Mika.
-Kedvenc bandáim: 1D (természetes), Little Mix, 5SOS és Children of Distance (azért magyar is legyen).
-Nem tudnék rágó nélkül élni, egy nap legalább hármat elrágok.
-Most éppen Ariana Grande Break Free című számát hallgatom(századjára :D)
-7 éve zongorázom, jövőre leteszem az alap vizsgát
(+1: Imádom az olvasóinkat, nagyonnagyonnagyon, de Croation Sunshine-t még jobban :D)





Válaszaink:

Mi inspirált arra, hogy írj?
Azok a blogok, amelyeket rengetegen olvasnak, és szeretnek. Sokszor gondoltam rá hogy az ötleteimet egy blogban gyűjtöm össze, de mindig elrettentem. Végül rá vettem magam, és nem bántam meg! Egyébként sosem gondoltam volna, hogy valaha is írni fogok, és ez most sem változott meg. Szeretek blogolni, mert szeretem az 1D-t és mert kikapcsol, de ez mindenképpen csak egy hobbi...

Hát... igazából már nem tudom, mert mikor harmadikos voltam, elkezdtem írni egy könyvet, utána mikor a fogalmazás, mint tantárgy, bejött negyedikben, én voltam belőle a legjobb. Imádtam írni, rengeteg történetet kitaláltam. Aztán ötödikben átjöttem nyolcosztályos gimibe, ahol megkaptunk egy irodalomtanárt, akivel nem igazán csíptük egymást, és mindig 3-masokat adott az esszékre. Ott egy kicsit elegem lett az írásból, de nemrég megint elkezdtem. Legépelt formában van kb. 15 novellám. És elkezdtem egy könyvet, amiben a 13. fejezetnél tartok. Igazából ami miatt írok talán az, hogy ha megmutatom valakinek, és nézem, ahogy olvassa, aztán mikor végez, látom az arcán azt a kifejezést, amit nem lehet leírni. És aztán mondják, hogy "Vera, ez rohadtjó!". Olyankor érzem, azt hogy megérte. A könyvet meg folyamatosan nyomtatom, és ami igazán inspirált, az, hogy mindig jöttek, hogy mikor lesz új rész. Ez az amiért a blogba is belevágtam (meg persze a barátnőm miatt <3)

Ha egyet választhatnál ezek közül, melyiket választanád : halhatatlanság vagy átlagos élet a szerelmeddel?
Átlagos élet a szerelmemmel.

Hihi... halhatatlan a szerelmemmel?? Légysziiikeeee...

Van valamilyen szerencsetárgyad?
Nincsen.  Mindig akartam egyet, de amikor eldöntöttem hogy ez lesz a szerencsetárgyam, a legközelebbi alkalommal máris otthon hagytam... Így nincsen:D

Van egy kismalac, de elveszett:(

Most milyen ruhaösszeállítás van rajtad?
Pizsi:D

Fehér póló, baglyos mintával és Grow wiser every day felirattal.:D Szürke short. Neonsárga zokni:))))

Hogy telik eddig a nyarad?
Nagyon jól, csak félek hogy mindjárt vége:/

Uncsiii...

Ha most kirabolnánk az állatkertet, te melyik állatot vinnéd el? :)
A pandát! Annyira cuki!

A majmot! Társaság az öcsémnek :D hihi

Ha felgyulladna a házatok (*lekopogtam*) mi lenne az az egy dolog amit kimentenél a szobádból
A ruhásszekrényem és valahogy belecsempészném az 1D CD-im...

A zongorám (ha ezt a zongoratanár hallotta volna... :D)

Mi volt eddigi életed legboldogabb pillanata?
Nem tudom.... Talán amikor.... Nem mégsem... 
Talán az, hogy sok barátom van, de ez nem egy pillanat...:)

Mikor az 1D becsöngetett hozzánk, és mikor kimentem úgy köszöntek, hogy mind az öten megöleltek. Ja nem, ezt csak álmodtam :P

Mi(k) a hobbi(jai)d?
Starity olvasás, blogolás, olvasás, zene hallgatás... És röplabdázok(ez annak számít?:D)

Írás, zene hallgatás plusz imádok tollasozni. (Bocsi, hogy ennyire hasonlítanak a válaszaink, de ez az igazság:D)

Elégedett vagy saját magaddal, és azzal, ahogy írsz? (ha ezt a díjat elküldöm neked, akkor én maximálisan a blogodba szerettem)
Magammal általában igen, de természetesen vannak olyan napok, amikor legszívesebben elbújnék mindenki elől... Persze ki nem?:)
Az írásommal ennél a blogomnál/blogunknál igen, viszont az előzőnél nem voltam. Úgy érzem sokat fejlődtem, és most már úgy gondolom nem csak én értem meg amit írok.

Magammal nem mindig, de az írásomba néha beleszeretek :D Hihike... Persze ez nem azért van mert egós vagyok, csak mindenki dícséri.

Kedvenc színed? (ide már nem tudtam mit kitalálni :P)
Fűzöld

Piros (LOUISSSS *-*)

11 kérdésünk:

-Mi a kedvenc filmed, és miért?
-Milyen magas vagy?
-Hol töltötted az eddigi legjobb nyaralásod?
-Mi volt a legcikibb dolog, amit csináltál mások előtt?(a családod nem számít)
-Hogy néz ki a kedvenc pólód/felsőd?
-Ha valamit (bármit) másképp csinálhatnál az életedben, mi lenne az?
-Mi miatt kezdtél el írni?
-Mi lenne az a 3 dolog, amit megcsinálnál, ha nemet változtathatnál?
-Hogy lettetek legjobb barátok a legjobb barátoddal?:D
-Szeretnéd még folytatni a blogolást?(miután befejezted a jelenlegi blogod/blogjaid)
-Hova szeretnél mindenáron eljutni?(város/ország)

Blogok amiknek küldjük:

~Everything I wanted, but nothing I'll ever need~
~This is my  life...~
~Angel~
~Fall in love with the first blow~ ez szünetel, de remélem még folytatódni fog!!!!

És mégegyszer....KÖSZÖNJÜK!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése